Copyright PAPAYA 2014
De la rebrandingul din 2008, CEC Bank a devenit un brand cu o incarcatura emotionala puternica. Un brand fara ipocrizii corporatiste. Acesta este cel mai important castig al ultimilor ani. CEC Bank este o banca ce vorbeste sufletului, nu doar mintii. Asa cum trebuie sa o faca orice brand in secolul XXI. Apropierea de valori romanesti, parte din strategia de comunicare propusa de Papaya Advertising inca din 2008, a dus CEC Bank in topul primelor 5 banci din Romania. Pentru campania de 150 de ani, subiectul comunicarii trebuia sa profite de momentul aniversar pentru a reafirma valorile centrale ale brandului si ale institutiei CEC Bank. Am incercat sa semnalizam un
De ce Brancusi intr-o reclama aniversara CEC Bank? De la rebrandingul din 2008, CEC Bank a devenit un brand cu o incarcatura emotionala puternica. Un brand fara ipocrizii corporatiste. Acesta este cel mai important castig al ultimilor ani. CEC Bank este o banca ce vorbeste sufletului, nu doar mintii. Asa cum trebuie sa o faca […]